sábado, 26 de abril de 2008

HINO NACIONAL BRASILEIRO em GUARANI

Tenente Ulysses Medeiros

Jendú Ipiranga jecê quiririm
Caraí cuêra catupyrú sapucay sunum
Já quaray o poy chuguy, tupã verá
Overa ivagape co retam co agna ité

Já-angá já heicha ité
Já jopyty pyiy ajubá atam,
Nde rendape oicôma,
Nhanderecá nhande pyá o manó voy

Nde chê retam rayjú
Manguecoy
Momaíteí ! Momaíteí !

Brasil, peteim kera pucú, peteim tupã oicoveva
O jayjú já o jaárova ivy oguêjf,
Já nde porrava ivogape pucá potyva,
Já jaánga curuzú jacy-tatá jeçapeva

Tuichava jahé jaejaicha,
Nde porã, nde mbaretê, pyaguasspu jetá,
J’nde riré quarã o jechucá co tuichava,

Ivy ro jaijúeteva
Ijapytepe jetaveva
Ndente-co Brasil
Nde Retam raíjú !

Taíra co ivygui jaé cy jory
Retam raijú
Brasil !

O nhenova já o pytava tupã porape,
O sunum y juqui overa ivaga jupi,
Re mimbiva nie Brasil, ivoty America peguá
O jeçapeva co quary ouajú ívora !

Ja co ivy o jéguaveva
Nde roryva nhú, guerecove ivotu,
“Nhande caágui joçaveva”
Nhande roçá nde pytiate jaijúveva

Nde chê retam raijú
Manguêcoí
Momaíteí ! Momaíteí !

Nde chê retam rayjú
Manguecoy
Momaíteí ! Momaíteí !

Brasil, mboraijúeteva nden-te que na
Aó-vevé jocó jacytatandie,
Já erê akira-jubá co aó-vêvé
“Apyrivê tenonderá mombaeté cué”

Jepé remopuá jechá cuaá atâ
Re jechá varã pe nde ray ndo canhi varã nhoraigogut
Ndo quijyjef, pe nde raijuva, re manovo !

Ivy ro jaijúeteva
Ijapytepe jetaveva
Ndente-co Brasil
Nde Retam raíjú !

Taíra co ivygui jaé cy jory
Retam raijú
Brasil !

---***---

Nenhum comentário: